Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Så här ser det inte ut utanför mitt hus idag men jag skulle önska att det gjorde det.

Ja nu är det dags för mig att våga ta steget att starta en blogg efter att ha tvekat och velat ett tag har jag nu bestämt mig för att göra det. Rädd och med darrande fingrar gör jag nu mitt första inlägg.

Jag som skriver är en drygt 40 årig (tant) enl barnen som har ett nytt och brinnande intresse för stickning lärde mig som barn av mormor och tog upp det igen för ca 2 år sen och blev helt fast. Det kan inte finnas något bättre sätt att hantera stress på man mår ju så bra när man stickar. Ett annat stort intresse är att baka vilket även syns på min figur men bättre rund och lycklig än smal och hungrig.

1 kommentar:

  1. Lycka till med din blogg och tack för att du vill vara med i min tävling

    SvaraRadera