Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Igår var sonen med kompis på konsert i göteborg. Jag och maken fick det ärofulla uppdraget att köra två förväntansfulla 16 åringar ditt. Jag planerade tidsschemat för dagen och så till att vi änlände götet i tid för ett besök på deisy design. Jag lyckades att få med pojkarna in i affären och under deras suckande och stönande plocka till mig garn till vårens stick kurs projekt och helt ärligt slank det med lite annat oxå. Sonen tycke det var helt onödiga inköp och undrade varför jag inte kunde plocka något ur mitt stora garnförråd istället. Som ni ser på bilden är mitt garn förråd inte stort (så olika jag och sonen ser på detta).
Under pojkarnas konsert besök var vi på bio såg nya Hamilton filmen och jag måste säga att den var klart mycket bättre än jag trodde. Jag hade helst velat se simon och ekarna men maken protesterade vilt så jag fick vika ner mig.
En lyckad fredag då alla var nöjda och glada på hemfärden. 

1 kommentar:

  1. Den där affären har jag bara hört gott om. Vad kom med hem?

    SvaraRadera