Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Äntligen är mina vantar färdiga lite sent men det blir ju vinter och kallt igen.

Har haft det lite rörigt omkring mig ett tag så varken stickande eller bloggande har varit prio ett i mitt liv. Just nu känns det som om inget fungerar riktigt finns ingen ork eller glädje till nåt. Livet består mest av att skjutsa barn till och från träningar och att jobba och därimellan hinna en sväng med hunden .(Nog med gnällande). Allt gnällande beror nog på att min älskade man just nu jobbar ute och bara är hemma på helgerna. Jag trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle bli så jobbigt att sköta hem och allt själv. (Mer gnällande).
Jag har påbörjat en klänning i lin garn ,mönster och garn köptes in på symässan av tant thea. Visar bild senare just nu är det bara några varv på väg.
ha en bra dag i solen

2 kommentarer:

  1. När jag läser detta inlägg känns det lite extra bra att också kunna berätta att du vann Aurea-garnet i min utlottning! Grattis!
    Skicka din adress så kommer garnet inom kort!
    (knitwit62 at rocketmail.com)

    Hoppas att det lugnar sig kring dig snart! Fina vantar, förresten!

    SvaraRadera